Kerkradio Kerkradio
Protestantse Gemeente Menaam heeft in de toren een FM zender die elke zondag de dienst uitzendt voor de omgeving in een straal van 5 kilometer rondom Menaam. Een ieder die een kerkradio ontvanger heeft en binnen het zendbereik van de zender woont kan de dienst beluisteren. Hiervoor kunt u bij ons een kerkradio ontvanger aanvragen. De ontvanger is een zeer eenvoudig toestel die alleen een aan/uit knop en een volumeregelaar heeft. Een stopcontact is het enige wat u nodig heeft en u kunt de ontvanger in elk vertrek gebruiken, bijvoorbeeld in de woonkamer of slaapkamer.

>> Klik hier voor de gebruiksaanwijzing

De kerkradio ontvanger is door iedereen aan te vragen die voor lange of korte tijd niet in staat is om de kerkdienst in de kerk bij te wonen wegens ziekte o.i.d.

U kunt de kerkradio ontvanger aanvragen bij D. Terpstra (tel 0518-451611)
of bij een van de kerkrentmeesters.